Switch to full style
Discuss theme parks, roller coasters, and mules!
Post a reply

Sat Mar 01, 2008 10:51 pm

Nerd memories are the best memories! Oh yeah.

Sat Mar 01, 2008 10:58 pm

Whoa, I didn't know such a metamorphasis could happen. You had more merchandise than an ACEr (except you were in shape)! I don't even have that much crap (and by crap, I just mean stuff).

EDIT: Yay! 300th Post!!!! :br :b

Sat Mar 01, 2008 11:16 pm

Way to rock the Chuck Taylors. Interesting collection there geek.

Sat Mar 01, 2008 11:33 pm

LOL, great stuff Wes. I'd be more than happy to take that Alpengeist poster off your hands. ...as for the hat, I already have me one. ;)

Sun Mar 02, 2008 12:34 am

I think those Paint Chippings basically sum up what you were like in your younger years.

Sun Mar 02, 2008 1:19 am

ZOMG you should see my room. I've got 11 ORPs along the top of one of my walls. I've got proof (sorry my camera sucks):
Attachments
PICT0010.jpg
Starts here...
PICT0010.jpg (142.2 KiB) Viewed 2972 times
PICT0009.jpg
Goes over my closet and calendar...
PICT0009.jpg (143.5 KiB) Viewed 2972 times
PICT0008.jpg
And ends here in an enigma of heavenly light.
PICT0008.jpg (141.61 KiB) Viewed 2972 times

Sun Mar 02, 2008 1:36 am

Wes....this update will NOT be complete unless you post a picture of your "Steel Eel" shirt...or whatever the hell is was called.

--Robb

Sun Mar 02, 2008 2:00 am

robbalvey wrote:Wes....this update will NOT be complete unless you post a picture of your "Steel Eel" shirt...or whatever the hell is was called.

--Robb


LOL! Back in the old RRC/#coasterchat days, when Steel Eel was announced, everyone thought the name was the funniest/worst thing ever. I was learning Photoshop (as you'll be able to tell by the terrible quality) at the time and sort of came up with this joke logo where I replaced the Steel Force dude with an Eel head and arms. I made a few crappy t-shirts using iron ons, and I think a couple people ended up with them. I think I probably tossed it along with some of the more hideous coasters shirts a long time ago...but here's the logo.
Attachments
steeleel.jpg
steeleel.jpg (20.25 KiB) Viewed 2954 times

Sun Mar 02, 2008 2:04 am

ACK! There it is! Could be the most CREEPY piece of coaster history EVER!!!

We should re-make that shirt.

BTW, Eel's have arms?

Sun Mar 02, 2008 2:05 am

LOL.

This stuff is amazing. You are such a strong person to share this with us, Wes.


-Jahan
Post a reply
MY LATEST VIDEOS